Agnieszka Piksa - Ekspert Marketingu Online - Doradca Marketingowy Klienta

Jak uzyskać bezpośredni link do profilu swojej firmy w wyszukiwarce Google?

Masz profil swojej firmy w Google? A czy masz do niego bezpośredni link? Jak zatem uzyskać bezpośredni link do profilu swojej firmy w wyszukiwarce Google?

To proste, gdy masz unikalną i krótką nazwę firmy. Ale co w przypadku kiedy nazwa firmy jest długa i mało unikalna, tak jak np. moja: „Agnieszka Piksa – Ekspert Marketingu Online – Doradca Marketingowy Klienta”. To również proste, ale trzeba trochę pokombinować.

Napisałam krótką instrukcję wygenerowania bezpośredniego linka do profilu firmy w Google, bardzo proszę:

  1. Wygeneruj bezpośredni link do wystawienia opinii w wizytówce Google. W moim przypadku: https://g.page/r/CZIOq2_l1I3YEBM/review
  2. Następnie usuń z treści linka: „review”. W moim przypadku: https://g.page/r/CZIOq2_l1I3YEBM/
  3. Gotowe 😉

Prawda, że proste?