Masz profil swojej firmy w Google? A czy masz do niego bezpośredni link? Jak zatem uzyskać bezpośredni link do profilu swojej firmy w wyszukiwarce Google?
To proste, gdy masz unikalną i krótką nazwę firmy. Ale co w przypadku kiedy nazwa firmy jest długa i mało unikalna, tak jak np. moja: „Agnieszka Piksa – Ekspert Marketingu Online – Doradca Marketingowy Klienta”. To również proste, ale trzeba trochę pokombinować.
Napisałam krótką instrukcję wygenerowania bezpośredniego linka do profilu firmy w Google, bardzo proszę:
- Wygeneruj bezpośredni link do wystawienia opinii w wizytówce Google. W moim przypadku: https://g.page/r/CZIOq2_l1I3YEBM/review
- Następnie usuń z treści linka: „review”. W moim przypadku: https://g.page/r/CZIOq2_l1I3YEBM/
- Gotowe 😉
Prawda, że proste?